TOPP 3 MÅL I MARS
Publicerat den

Nu har jag tagit mig igenom vintermånaderna och tagit mig till våren. Hur underbart? Jag tyckte att februari månad var en av de värsta för mig. Förra månaden kände jag mig så ensam och ledsen. Men mars ska verkligen bli min månad. I mars kommer massa bra saker: nya filmen, nya spel och massa andra saker. 
 
Ny månad, nya mål. Men först en liten recap på förra månaden:
1. Fortsätta med träningen - Jag har faktiskt varit duktig när det gäller träningen. Har tränat minst 3 gånger i veckan under januari månad och vill bara fortsätta med träningen. 
 
2. Kolla/boka flygbiljetter till pappa - Jag brukar åka till min pappa nästan varje sommar och jag brukar vara där i 2 hela veckor och detta året kommer jag åka i början av augusti. 
 
3. Få tillbaka motivationen - senaste vecorna har jag inte alls haft någon motivation alls. Jag har mått sjukt dåligt, varit omotiverad och inte orkat med något förutom mitt jobb och träningen. 
 
 
TOPP 3 MÅL I MARS
1. Boka resa - till sommaren ska jag åka till min pappa är planen men jag har inte bokat resan än. 
 
2. Börja träna igen - jag har inte tränat på mer än 3 veckor och jag känner att det är dags att börja träna igen. Jag mår så mycket bättre när jag tränar och är så mycket piggare + att jag är lyckligare när jag tränar. Jag ska verkligen börja träna igen. 
 
3. Stortäda/organisera mitt rum - Jag har inte orkar organisera mitt rum och jag ska se till att mitt rum ska bli fint städat och organisera allt i rummet. Se till att det blir fint i mitt rum och kanske köpa lite saker  till rummet. Behöver ny en hylla till min tv, ny byrå & en sminklåda. 
 
Vilka är era topp 3 mål?



ajlimullersandvik.blogg.se

vad kul att organisera och städa! Mitt mål i mars är att skaffa nya friska växter till hemmet :D



URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?