Problem med huden.
Publicerat den

Under senaste 2 månaderna har jag haft massa problem med speciellt huden, jag har fått massa finnar, utslag och huden har varit väldigt torr. Jag vet att en av anledningarna är att jag inte har ätit nyttig mat och träningen men sedan det andra är även att jag inte har använt så bra produkter. 
 
Inte min bild, hittade den på google. 
 
Jag läste på en tjejs blogg om produkter från The Ordinary och var tvungen att testa. Just nu är jag som sagt väldigt inne på The Ordinary's produkter och det är för att dom verkar vara så älskade och till löjligt bra pris! Älskar även deras förpackningar, så smidiga. Jag har testat 3 av deras produkter och måste säga att jag var positivt överraskad. 
 
 
Hyaluronic Acid 2% + B5 - Denna lättviktiga gel passar alla hudtyper och bidrar med intensiv, djupverkande fukt. Innehåller hyaluronsyra av olika molekylvikt och i en koncentration på 2% vilket ger återfuktning i flera hudlager. Huden blir mjukare, smidigare och får en hälsosam lyster.
 
 
Caffeine Solution 5% + EGCG - Till dig med envisa mörka ringar och svullnad kring ögonen kan Caffein Solution vara räddningen du väntat på. Det är ett ultralätt ögonserum med 5% koffein verkar aktivt för att pigga upp huden, reducera mörka ringar och har även en avsvällande effekt. Passar alla hudtyper.
 
Lactic Acid 10% + HA 2% - En exfolierande produkt som ger fantastisk effekt på glåmig, ojämn hud. Den stimulerar hudens cellförnyelse och är perfekt till dig som önskar en kraftigare peeling men som även vill åt en återfuktande effekt. Huden får nytt liv och lämnas mjuk, smidig och får lättare att ta till sig efterföljande hudvårdsprodukter för ett ännu bättre resultat.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?