"You learn to take life as it comes at you, to make each day count."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla har haft en fin helg. Jag har jobbat hela helgen och det är därför det har varit så lungt här på bloggen. Hoppas ni förstår men jag känner ändå att jag har bloggat en del denna veckan (mer än vad jag brukar). Vilket jag är glad över, men jag tänkte berätta om min fredag, lördag & söndag för er. 
 
Fredag: Då jobbade jag mellan 11-20 och hade en del på jobbet och dagen gick rätt fort. När jag hade slutat så köpte jag med mig en påse chips. Sedan när jag kom hem så satte jag igång att titta på första säsongen av 90210 Beverly Hills. Har aldrig sett den serien innan och herregud vad jag har missat mycket. Hann se 6 avsnitt och kunde inte somna hela natten. 
 
Lördag: Igår jobbade jag mellan 12-20 och det var ganska lungt på jobbet. Sedan åkte jag hem men var tvungen att köpa något sött och det blev lite choklad bara och sedan när jag kom hem så kokade jag lite nudlar och fortsätte titta på 90210 Beverly Hills. Men jag gick in på youtube och då kom ett videoklipp upp om en kvinna som ville anlita en hitman för att döda hennes man och tittade på de avsnittet, fan vad sjukt. Jag sov inte heller något då, kunde inte somna. 
 
Söndag: Idag jobbade jag mellan 12-20 och hade en del att göra på jobbet. Och hann knappt sitta ner för att käka. Men jag fick sjukt ont i ryggen och hade ont i någon timme och jag kom hem för ca 2 timmar sedan och just nu lyssnar jag bara på musik och ska försöka sova snart. Har inte sovit på 2 dagar och är riktigt trött. För då kommer några inlägg upp och har en del planerat under dagen. Men vi hörs mer imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?