Veckans planer ♡
Publicerat den

Då var en ny vecka, vilket betyder att planera veckan. Just denna veckan ska jag hinna fixa lite saker med mitt rum och gå på bio också. Men denna veckan vill jag helst träna 3-5 gånger och hålla koll på VV så att jag fortsätta hålla motivationen. Nu kör vi veckans planer:
 
 
Måndag: Idag är jag ledig och ska hinna tvätta och  sedan får jag se vad dagen erbjuder mer. 
 
Tisdag: Imorgon är jag också ledig och då ska jag hinna träna och sedan får vi se. 
 
Onsdag: På onsdag jobbar jag mellan 11-20 och sedan på kvällen ska jag hinna träna. 
 
Torsdag: Då jobbar jag mellan 16-20 och sedan ska jag träna. 
 
Fredag: Jag jobbar mellan 11-20 och sedan ska jag på bio. Sedan ska jag planera maten för helgen. 
 
Lördag: På lördag ska jag väga mig och jobba mellan 12-20. Vi får se vad lördag mer erbjuder. 
 
Söndag: På söndag jobbar jag mellan 12-20 och sedan på kvällen ska umgås med mamma. 



Angelica Wåhlin

Vad kul med bio! :)



URL: http://angelicawahlin.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?