Veckans planer ♡
Publicerat den

Då var en ny vecka, vilket betyder att planera veckan. Just denna veckan har jag inte så mycket planerat. denna veckan vill jag helst träna 4 gånger och hålla kvar motivationen. Nu kör vi veckans planer:
 
 
Måndag: Idag är jag ledig och idag har planer på att städa hemma och se till att allt blir fint innan mamma kommer hem. Sedan ska jag även hinna med att planera träningen denna veckan. 
 
Tisdag: Imorgon ska jag tvätta på morgonen. Sedan ska jag även på en lägenhetsvisning på eftermiddagen. Sedan får man se vad dagen har att erbjuda mer. En sak som jag har planerat under dagen är att hinna träna ett gympass. 
 
Onsdag: Jag jobbar mellan 11-20 och efter jobbet har jag planer på att träna. 
 
Torsdag: Då jobbar jag mellan 16-20 och under dagen ska jag hinna träna och även göra middag. Sedan så får vi se vad dagen erbjuder. 
 
Fredag: Jag ska hinna träna innan jobbet. Jag jobbar mellan 11-20 och efter jobbet får jag se vad kvällen erbjuder. 
 
Lördag: På lördag ska jag jobba mellan 12-20 sedan på kvällen vill jag faktiskt gå på bio. Jag får se vilken film det blir. 
 
Söndag: Sista dagen på veckan och då ska jag jobba mellan 12-20 och på kvällen ska jag se någon film. Vi får se vilken det blir men är så sugen på att se någon komedi-film. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?