"This year will be the best year of my life."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en fin vecka och en fin start på det nya året. Jag har valt att fokusera på mig själv den senaste tiden, det har varit lite dött här på bloggen. Jag har under tiden bara jobbat, tittat på filmer & serier samt tränat. Sedan har jag även börjat med Viktväktarna igen och denna gången har det varit svårare än första gången. Men jag ska inte ge upp, hade så sjukt ont i magen i helgen så var tvungen att ligga i soffan och bara försöka att vila. Men sedan har jag även inte slutat läsa om ett fall i USA, nämligen fallet om Chris Watts. Han dödade sina gravida fru och sina två barn. Helt sjukt hur en man kan göra så. Men det sjukaste av allt är att han skrattar åt median och att han ljög men sedan så fanns det bevis på att han tar in kropparna i bilen. Har ni inte hört eller läst om detta fallet så gör det. Men nu ska jag göra topp 3 målen för månaden. Denna månaden kommer inlägget lite senare, men bättre sent eller aldrig. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?