"The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Publicerat den

 
Hej på er mia finisar. Hoppas ni alla hade en bra start på veckan. Igår tog jag en paus från bloggen, kände att jag behövde fokusera på mig själv. Mådde ganska dåligt under dagen och ville bara ha en paus från allt. Vi alla behöver en paus ibland och det kändes så skönt att ha en paus från sociala medier. Men i måndags så skulle jag varit ledig och det blev så att jag fick jobba på måndag och igår fick jag vara ledig och det var så skönt. Men idag fick jag jobba mellan 11-20 och hade en del att göra på jobbet och allt gick bra. Sedan efter jobbet så gick jag till gymmet och körde jag ett pass på 40 min och det var så skönt. Jag kom hem för 1.5 timme sedan och satte igång filmen Coctails och det kommer en recension om filmen imorgon. Men nu ska jag fortsätta titta på filmen, men vi hörs mer imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?