MY WEEKEND
Publicerat den

 
Hej mina finisar, hoppas ni alla hade en fin helg. Vill först be om ursäkt för min dåliga uppdatering på bloggen de senaste dagarna. Men idag & imorgon är jag ledig och det ska bli så skönt att bara vila upp. Haft rätt så jobbiga dagar men det ska bli skönt att vila upp kroppen och återhämta sig. Men jag tänker berätta om min fredag, lördag & söndag. Hoppas ni alla får en bra start på veckan. 
 
Fredag: I fredags var det löning och gissa om jag blev glad när jag vaknade. Jag startade min dag med att ta en kall dusch och sedan skulle jag ner till stan. Köpte även en av Noccos nya smaker på deras energidrycker, nämligen blåbär och det är en ny favorit för mig. Köpte även med mig en vaniljlatte på espressohouse och en god macka på mörktbröd, ägg & kaviar samt lite sallad. Sedan skulle jag åka till jobbet. Jobbade mellan 11-20 och sedan så hämtade mamma mig och vi åkte till affären och köpte lite fredagsmys. Sedan när jag kom hem så tittade jag på andra HSM filmen (en recension kommer upp idag) och sedan somnade jag vid 01 tiden. 
 
Lördags: I lördags så vaknade jag kl 10 och skit som jag stressade. Jag hade 45 min på mig att duscha, fixa mig, & bädda sängen. Men det slutade med att bussen var 15 min sen och hatar att de ska vara sena. Men det sjukaste av allt var att det inte var en enda människa på bussen när den kom. Sedan så jobbade jag från 12-20 och hade en del att göra på jobbet. Sedan kom mamma och hämtade mig och vi åkte sedan till min syster och tittade på handbollsmatchen mellan Kroatien vs Sverige. Jag somnade ganska sent på kvällen. Kunde inte somna, hade så ont i mina ben. 
 
Söndag: Igår vaknade jag kl 9.30 och startade min dag med en dusch och sedan skulle jag till jobbet. Och jag köpte en vaniljlatte på espressohouse och sedan så kom jag till jobbet. Jag hade en jävligt lång dag på jobbet eftersom min chef och jag hade knappt något att göra. Jag kom hem lite innan 21 och sedan fortsatte jag att titta på HSM 3 och började att titta om på serien Reign. Jag började titta på serien förra året men har glömt vad första säsongen handlar om så började titta på den från början. Jag köpte med mig chips och hade en mysig kväll. Somnade lite över kl 3 inatt och hade svårt att somna. Men nu ska jag fortsätta dricka mit kaffe så hörs vi mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?