MITT NYÅRSLÖFTE 2019
Publicerat den

 
Jag tänkte igår när jag var hemma själv om mina nyårslöften. Det är redan 16 januari och det är kanske lite sent men jag har faktiskt tänkte igenom om mina nyårslöften. Jag har 3 stycken och här kommer de:
 
1. Börja äta mer vegetariskt - jag vill äta vegetariskt minst 2 gånger i veckan. Jag har börjat med det denna veckan. Jag åt en sjukt god vegoburgare idag på jobbet. Som bara innehöll gransaker. Men i måndags åt jag soja nuggets och det var super gott. 
 
2. Träna minst 4 gånger/veckan - jag ska träna minst 4 gånger i veckan eftersom jag trivs med att träna och jag ser redan resultat och tror det kommer bli bättre. Och det som hjälper mig mest när jag tränar är faktiskt min ångest, sedan jag började träna så har jag knappt känt mig nere eller haft någon ångest alls och det är sån skön känsla. 
 
3. Ta körkort - mitt absolut högsta mål detta året är att jag ska ta mitt körkort. Jag kommer börja övningsköra snart med min mamma. Och i slutet på året ska jag ha ett körkort och det är verkligen det jag har lovat mig själv. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?