MIN TRÄNING 2019
Publicerat den

 
Under julen har min träning blivit lite sådär, inte tränat något på gymmet men har varit ute och varit mer aktiv. Men så kan det ju gå ibland, man får faktiskt vila också. Nog har jag fått till ett och annat pass under ledigheten men nu ser jag fram emot att komma in i ordentliga rutiner igen. För mig är träningen min egen tid, en stund jag styr över själv. Träningen har blivit en stor del av mitt liv just nu, jag ser resultat och vill bara fortsätta. 
 
Detta året kommer jag sätta upp mål, vad jag vill med träningen och hur jag ska se till att fixa mina mål. En mållös träning blir inte bara tråkigare, utan också sämre. När du inte vet varfördu kliver in på gymmet kan du inte förvänta dig optimala resultat. Nu tränar jag för hur det får mig att känna, glad och ibland till och med stark. Jag gillar att utmana mig själv, att klara av något jag inte trodde jag kunde motiverar mig. Jag försöker att inte lägga för stor press på min träning, jag vill att det ska kännas roligt, inte som ett tungt måste. Det viktigaste målet är att träna för att må bra, trivas med mig själv både fysiskt och psykiskt och ha en kropp som orkar och klarar av allt jag vill ta mig för. 
 
Men det som hjälper mest med min träning måste nog vara min ångest, sedan jag började träna så har jag knappt haft någon ångest alls, vilket har hjälpt mig jätte mycket. Jag vill bara fortsätta med min träning och fokusera på min kropp och se till att jag blir stark och inte ger upp. Jag ska bara fortsätta att träna! 
 
Vad har ni för mål när det gäller träning?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?