I Love Movie - Lista ♡
Publicerat den

Lånad från Felicia
 
 
FAVORITE MOVIE OF ALL TIME
- Utan tvekan Titanic. 
 
FAVORITE SCENE FROM THAT MOVIE
- Slutet, när Jack & Rose återförenas. 
 
FAVORITE ACTORS/ACTRESSES
- Leonardo DiCaprio, Chris Hemsworth, Kate Winslet, Shailene Woodley & Miles Teller. 
 
MOST ANNOYING ACTORS/ACTRESSES
- Det finns inte många jag stör mig på men det måste vara Kristen Stewart. Gillar inte hennes sätt och tycker inte om henne som skådespelerska heller. 
 
BEST DIRECTOR
- James Cameron utan tvekan. Hans mästerverk är ju filmen Titanic. 
 
 
FAVORITE GUILTY PLEASURE FILM 
A Walk To Remeber är en sån film. Den innehåller allt en kärleksfilm ska innehålla. 
 
CHARACTER FROM A MOVIE THAT SCARES YOU THE MOST
- Är mest rädd för karaktärer där det handlar om att det är något psykisk, som Annie Wilkes. 
 
MOVIE YOU LOVE THAT EVERYONE HATES
- Alla Divergent filmerna, de flesta jag känner gillar inte filmerna. 
 
MOVIE YOU HATE THAT EVERYONE LOVES
- Det måste vara Gone With The Wind. Klarar verkligen inte av den filme. Den är sjukt jobbig att titta på. 
 
IF YOU COULD ONLY KEEP ONE OF THE MOVIES YOU OWN, WHICH ONE WOULD IT BE
- Titanic utan tverkan, det är ju den bästa filmen som finns. Efter 22 år är den min favorit fortfarande. 
 
 
FAVORITE MOVIE DUO
- Rose & Jack är ju perfekt ihop. Jag vet att denna listan handlar mycket om Titanic med I don't care, det är min favorit film genom alla tider. 
 
FAVORITE ANIMATED MOVIE
- Anastasia och den var min favorit sedan jag var lite. I filmen kallas hon för Anja vilket jag gillade. 
 
ACTOR/ACTRESS CRUSH
- Leonardo DiCaprio & Lady Gaga. 
 
FAVORITE MOVIE VILLAIN
- Det måste vara Sauron från Sagan Om Ringen. Han är ju så ond i filmerna. 
 
THE MOVIE THAT SURPRISED YOU THE MOST
- Det måste nog vara Forest Gump. Såg den för 1 månad sedan och den var så bra. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?