Få bättre självförtroende.
Publicerat den

En gammal bild, har inga nya bilder. 
 
Jag har under många år haft dåligt självförtroende och under senaste året har jag börjat älska mig själv. Jag har börjat träna, börjat gå ner i vikt och det absolut viktigaste meditera och skriva ner vad jag älskar med mig själv en dag o veckn. Så här kommer ett par utav mina bästa tips!
 
Skriv ner vad du känner - Mitt första tips är att skriva ner vad man känner. Börja med att köpa en skrivbok och skriv ner allt du känner och när du mår dåligt kan du gå tillbaka till det och läsa det du har skrivit. Jag började med att skriva ner om mitt självförtroende och vad jag vill göra för att må bättre. 
 
Börja träna & tänk på din hälsa - Det bästa som har hänt min ångest och mitt dåliga självfötroende är att jag har börjat träna. Sedan även tänka på vikten, för det får mig att må bättre och man ser resultat. Att träna är också bra för ilska. Om man är sur inombords så kan detta hjälpa. 
 
Utmana dig själv - Den troligtvis svåraste punkten, men också den viktigaste! För att förändras måste man kliva ur sin comfort-zone och våga. Utmaningarna behöver absolut inte vara några stora, utan tvärt om, små små saker som kommer förändra dig. 
 
Umgås med människor som ger dig energi - Det är viktigt att du jobbar/umgås med männsikor som ger dig energi och får dig att tro på dig själv. Min ena chef är en av de bästa männsikorna jag vet eftersom hon har hjälp mig med mitt självfötroende och hon hjälper mig med andra saker också. Det är viktigt att du tror på att du kommer gilla dig självfötroende och att allt kommer bli bra. 
 
Du är bäst - det viktigaste är att du alldrig sluta älska dig själv. Du ska aldrig tänka att du inte värd och att du är ensam. Jag hade för något år sedan såna tankar att jag inte var värd någon alls och jag tog nästan mitt liv för att jag inte mådde bra. Hade dåligt självfötroende & ångest. Jag har så många gånger skämts över den jag är och funderat på varför jag inte kunnat få vara som dom andra populära tjejerna. Jag har själv varit en utav mina sämsta vänner och förminskat, tryckt ned och konstant spottat fula ord i mitt egna ansikte. Men så slog det mig en dag - jag är rätt så väldans bra! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?