Dagens Träning
Publicerat den

Godkväll på er mina finisar!Just nu sitter jag i soffan och dricker mitt protein-smoothie och tänkte skriva ner om dagens träning, som var det bästa på några veckor. Detta är mitt andra pass denna veckan och jag har ju tränat några gånger sedan det nya året men det kändes idag att det gick hur bra som helst. 
 
 
Jag startade mitt pass med att gå på löpbandet i 15 min. För att värma upp kroppen och se till att man blir varm. Det brukar jag göra, för det är super viktigt med uppvärmning. Mitt absolut bästa tips att få igång träningen är att ni måste ha bra musik igång och aldrig ge upp. Det tar sin tid men när ni väl kör igång och har fått bra motivation så kommer allt bli bra. 
 
Passet
Del 1
12st tunga marklyft (jag körde 25kg)
12 st ben press (jag körde 70kg)
12st/ben uppkliv på box med vik på motsatt arm (jag hade 10kg)
12st kettlebellswingar (jag hade 15kg)
Detta kör jag i 3 omgångar. 
 
Del 2
12st tunga goblet squats (jag hade 15kg)
12st ben utfall åt sidan (jag hade 10kg)
12st leg cross (jag körde 15 kg)
Detta kör jag i 3 omgångar.
 
Jag avslutade passet med att strecha i 10 min för att varva ner alla muskler i kroppen. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?