Söndagslistan ♡
Publicerat den

 
Har det varit en bra vecka?
Jo men helt okej skulle jag säga! Den gick väldigt fort men har varit lugn och det har faktiskt varit skönt. Det enda negativa jag kan säga om veckan är att jag har inte kunnat sova de senaste 3 dagarna. 
 
Veckans mående?
Just denna veckan har jag mått sådär, känt mig lite nere och dessutom inte alls varit motiverad till något alls. Jag har inte tränat en enda dag denna veckan, vilket jag ångrar sjukt mycket. Men jag har verkligen inte haft någon motivation alls. 
 
Veckans bästa?
Att jag gick på bio med min syster och hade en mysig kväll. Vi såg Alita: The Battle Angel och den var så bra + samt att vi åt middar och snackade om allt möjligt, det brukar vi göra sällan och just denna gången kändes det så mysigt. 
 
Veckans bästa måltid?
Det måste vara när jag var ute med min syster och vi åt på Max. Deras nya kycklingburgare var så god. 
 
 
Veckans beroende?
Playstation 4 och spelet Bloodborne som jag blivit besatt utav. Min chef visade mig detta spelet och jag har blivit besatt, så jag beställde hela skiten i fredags och det kommer i dagarna. 
 
Veckans fundering?
Att jag måste sluta övertänka allt. Det är som det är och det blir som det bli. 
  
Veckans mest spelade låt?
Just nu lyssnar jag mycket på jugge-musik och speciellt lugna låtar och just nu lyssnar jag mest på Jelena Rozga - Moje Proljece. Man blir så ledsen av denna låten men den är så bra. 
 
 
Vad ser du framemot kommande vecka?
Mitt Playstation som ska komma på posten, är så sjukt taggat på att börja spela igen. Det var så sjukt länge sedan jag spelade Playstation. Sedan såg jag att det kommer bli finare väder nästa vecka så det ser jag framemot också. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?