“It's not what a movie is about, it's how it is about it.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla mår bra och har sovit bra. Det har inte jag, somnade ganska sent inatt och klockan var över 4 när jag somnade. Jag mådde sjukt dåligt över min ångest eftersom jag har en känsla att den kommer tillbaka och jag har känt mig nere i fler veckor nu. Men inatt när jag inte kunde somna så satt jag och lyssna på det senaste avsnittet av Biancas & Alice podcast och jag har nog aldrig varit så arg i hela mitt liv. Mitt i podcasten så säger Alice att hon umgicks med sin kompis och de åt pizza, nej då ska Bianca kommentera "Äter du någonsin en sallad?" som att Alice är tjock eller något. Vidare säger Bianca att hon tycker att det är sjukt att Alice äter skräpmat varje vecka. Hon säger senare att hon tycker det är fel, ursäkta mig men är det ditt liv Bianca. Alice får väl fan äta hur fan hon vill, eller? Just det gjorde mig så sjukt arg och jag tycker det är så fel att hon säger så. Jag kommer skriva mer om sånt här i veckan för att detta är inte första gången jag får höra detta. Men jag dricker nu mitt kaffe och tittar på Reign, idag börjar jag kl 16 så har lite egentid. Men nu ska jag dricka klart mitt kaffe och städa lite här hemma, så vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?