"I need to stop talk to you, we are so done this time."
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och har haft en fin helg. Vill först be om ursäkt för min dåliga uppdatering på bloggen dessa dagarna. Jag har inte haft någon motivation till något alls, bara jobbat och inget mer. Men jag kommer vara ledig imorgon och tisdag och tänkte blogga mer i de dagarna. Men jag tänkte berätta om min fredag, lördag och söndag. Hoppas ni alla har en bra avslut på eran helg. 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag hos min syster och umgicks lite med henne samt att jag lekte lite med en hund som hon passade. Jag jobbade mellan 11-20 och hade hela tiden folk på jobbet så tiden gick ganska fort den dagen. Sedan åkte jag till min syster och hade en mysig fredagskväll. Vi kollade på en film och beställde mat från hungrig.se och bara snackade. Hade en trevlig kväll helt enkelt. Jag somnade runt ganska sent på kvällen, klockan var över 02 när jag gick och la mig. 
 
Lördag: Igår så vaknade jag lite efter kl 8 och skulle jobba från 12 och innan jag skulle till jobbet så drack jag kaffe, åt frukost och hade en mysig morgon hos min syster. På jobbet hade jag hela tiden något att göra så tiden gick fort. När jag kom hem så fixade jag mig och sedan satte jag igång att titta på ett par avsnitt av en dokumentär på netflix, nämligen om Ted Bundy. Sedan somnade jag rätt sent på kvällen, klockan var lite efter 01 på natten. 
 
Söndag: Idag vaknade jag kl 10 och skit som jag stressade imorse. Jag hann ta en dusch innan jag skulle till jobbet. Jag köpte med mig en kaffe och var på jobbet en halvtimme innan vi skulle öppna. Idag hade vi inte lika mycket på jobbet så dagen kändes ganka lång men fick gå hem 20 min tidgare eftersom jag skulle hinna min buss. När jag kom hem så fortsatte jag titta på dokumentären om Ted Bundy och har precis tagit en dusch och nu lyssnar jag på musik. Ska snart lägga mig, är ganska trött. Har inte sovit så jätte bra denna veckan. Men vi hörs mer imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?