"Every time we say goodbye, it hurts."
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och har haft en trevlig helg & även en bra start på veckan. Jag har jobbat helgen och jag har inte sovit mycket denna helgen och det har varit lite tufft. Men idag är jag ledig och det ska bli så sönt att vara ledig. Jag har planer på att städa här hemma och organisera mitt rum lite. Jag ska även hämta ett paket på posten, men tänkte berätta om min fredag, lördag & söndag. Så hörs vi mer senare, ska försöka blogga mer senare. 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 9 och städade lite hemma innan jag skulle till jobbet. Jag jobbade mellan 11-20 och hade en del att göra på jobbet. Jag hann även med att städa hemma och tog en lång dusch sedan så satte jag igång senaste avsnittet av Riverdale och jag sov inte alls bra o fredags, sov bara i 2 timmar. Jag beställde även hem Playstation 4 och spelet Bloodborne, min chef hade tipsat om spelet och även hur det såg ut. Det såg jävligt nice ut så jag beställde det och får det i dagarna och är så taggad på att börja spela. Jag log mig i sängen kl 04 och sov bara i 2 timmar. 
 
Lördag: I lördags så vaknade kl 6 och sedan gjorde jag vid mig och sedan skulle jag till jobbet och jag började kl 12-20 och hade en del att göra på jobbet och efter jobbet skulle jag titta på melodifestivalen. Sedan fortsatte jag titta på serien Reign och gjorde mig en kopp natt-te för att somna tidigare men det gick inte så bra men tillslut så somnade kl 02 på natten och hade en rätt så jobbig natt. Hörde massa ljud ute och vaknade upp många gånger under natten. 
 
Söndag: Igår så vaknade jag 30 min innan jag skulle till jobbet. Jag stressade lite men hann med allt och sedan jobbade jag mellan 12-20 och hade det ganska lugnt på jobbet. Hann med även att dra till affären och köpte med mig lite mjölk, yoghurt och frysta bär som jag kan ha till mina smoothies. Men jag försökte lägg mig tidigare men det gick sådär. Somnade 04.30 inatt och det börjar verkligen bli jobbigt i hela kroppen att sova såhär dåligt. Nu ska jag sätta igång ett nytt avsnitt av Reign. Snart färdig med första säsongen, så en sammanfattning om säsong 1 kommer upp i veckan. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?