TOPP 3 MÅL I SEPTEMBER
Publicerat den

Då var det äntligen dags för en ny månad och denna månaden är en av mina favorit månader på året eftersom denna månaden så börjar hösten. Nu ska vi börja tänka på målen och se till att det ska bli bättre med denna månaden. 
 
Men som vanligt kommer jag utan tvekan sätta 3 mål, men först en liten recap på hur det gick förra månaden:
1. Sätta igång med träningen - jag måste verkligen sätta igång att träna. Jag mår så mycket bättre när jag tränar. Jag älskar att träna men jag känner att jag inte har haft någon motivation alls senaste månaderna. 
 
2. Köpa nya sneakers - jag behöver nya skor både till min semester & jobbet. Jag älskar sneakers och jag vill ha ett par nya från Adidas. 
 
3. Börja med min viktnedgång igen -  jag ska fortsätta gå ner i vikt. Mår så mycket bättre när jag är hälsosam.
 
 
TOPP 3 MÅL I SEPTEMBER
1. Sätta igång med tränigen - känns som att det blir samma mål när det gäller den grejen. Varje månad lovar jag mig själv att jag ska börja träna. Men denna månaden lovar jag mig själv att jag ska börja träna. När jag kommer hem från Bosnien så ska jag sätta igång. 
 
2. Blogga - som ni vet så har jag inte varit så aktiv på bloggen senaste månaderna. Vissa dagar kan det bli några inlägg och vissa veckor kan jag lägga upp 1 inlägg. Målet för bloggen är minst 2 inlägg om dagen. 
 
3. Äta nyttigt - nu när jag är på semester så tänker jag inte så nyttig mat. Men när jag kommer hem så ska jag börja på viktväktarna. Jag mår så mycket bättre när jag äter nyttig mat och när jag startar min dag med en smoothie bowl så är jag pigg under hela dagen. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?