"This year I will not go back to my old self."
Publicerat den

 
Godkväll på er mina fina läsare. Hoppas ni alla mår bra och har haft en fin onsdag, jag mår bra och har haft en rätt eftertiv dag på jobbet. Jag kom precis hem från jobbet och just nu tittar jag på Sons Of Anarchy. Jag har alltid sagt att jag aldrig kommer se den serien men helt plötligt har jag börjat titta på den. Jag är snart klar med fösta säsongen och kommer börja sammanfatta serierna/filmerna jar har sett senaste månaderna för det är en del men har inte haft tid helt enkelt. Men just denna veckan har det inte varit så mycket inlägg på bloggen. I fredags skulle jag varit ledig men min chef ringde upp mig och frågade om jag kunde jobba. Igår och idag har jag också jobbat och haft en del att göra på jobbet, det är ju löning som ni vet denna veckan. Haft en mycket aktiv vecka på jobbet och det börjar kännas i kroppen. Men jag kommer bli bättre på att blogga men just nu är jag sjukt trött så jag kommer blogga mer imorgon. Men vi kan ju höras mer imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?