“It looked like the world was covered in a cobbler crust of brown sugar and cinnamon.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla mår bra och har haft en bra start på veckan för det har jag. I måndags så tvättade jag och jobbade från 14.00-20.00. Sedan så snackade jag med killen som jag dejtar och hann se 2 filmer också. Klockan var ganska mycket när jag somnade men igår hade jag sovmorgon och började först kl 16. Och jobabde till kl 20 och sedan när jag kom hem så tittade jag på första och andra avsnittet av serien YOU och den verkar bra tycker jag. Och hann även snacka med Emil (killen som jag dejtar). Och somnade ganska snabbt, men idag vaknade jag runt 7 tiden och startade dagen med att sätta igång en nytt avsnitt av Arbogakvinnan och är på sista avsnittet nu. Men hann även baka en äppelkaka och nu dricker jag kaffe. Men ska fixa lite saker sedan ska jag till jobbet. Så vi kan höras mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?