HÖSTLISTA
Publicerat den

 
1. Beskriv din höst i 3 ord: 
- Förändring 
- Kreativ
- Motivation
 
2. Vad är det bästa/sämsta med hösten?
Det bästa med hösten är alla stickade tröjor, varma drycker & filmer/serier. Men också naturen som blir så fin och att hösten är som en nystart efter sommaren. Det gillar jag! Det känns som man vill komma igång och få saker gjort. Men det sämsta är nog att det blir mörkt så snabbt. 
 
3. Hur höstmyser du? 
För mig är höstmys något av det bästa. Jag brukar fixa här hemma, göra en varm rätt, dricka kaffe och titta på en film eller blir det en serie. Uppskattar verkligen krispiga soliga höstdagar där man tar en långpromenad och sen avslutar på ett mysigt café med en varmdryck. Jag ska försöka bli bättre på det i höst! Jag ska ta fler promenader och bara njuta av hösten denna gången. 
 
4. Vad har du på TO-DO listan just nu?
Jag måste ju stor städa mitt rum. Fixa min garderob och göra det lite höst mysigt hemma. Sedan ska jag verkligen skaffa ett gymkort. Men sedan får vi se mer, jag brukar annars alltid ha något att göra. 
 
5. Bästa musiken för regniga dagar?
Jag älskar att lyssna på filmmusik, det mysigaste som finns. Annars lyssnar jag på höstlistor som finns på Spotify. 
 
6. Vad tittar du på? 
Denna hösten börjar Riverdale, Empire & Chicago PD. Och det är seriena jag följer just nu. Men jag har precis tittat klart på första säsongen av Reign och kommer skriva ett inlägg om serien i veckan. 
 
7. En höstig maträtt du kommer äta?
En god krämig pasta, det är väldigt höstigt tycker jag. Sedan får man inte glömma kött med ugnsstekta rotfrukter eller soppor. Jag tycker man ska helst äta varma rätter. 
 
8. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan? 
Jobbade och umgicks med en viss person som jag idag inte kan kalla min vän. 
 
9. Var hänger du helst under helgen?
Jag brukar ju mest jobba på helgerna men när jag är ledig brukar jag sätta igång en film/serie göra kaffe och bara mysa med ett trevligt sällskap. 
 
10. Vad har du för höstplaner?
Just nu kommer jag tänka på mig själv mycket men sedan ska jag kanske börja med träningen igen och med min viktnedgång och jag har nu börjar umgås med en kille så jag kommer fokusera en del på det också. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?