Veckans lista.
Publicerat den

Då var det söndag, slutet på veckan och just idag tänkte jag köra veckans som har gått lista. Låter inte det som en bra idé. Jag tyckte det, jag har precis jobbat mitt sista passet för veckan och nu är jag ledig i 2 dagar. 
 
 
Veckans bästa 
Söndag. Eftersom jag är ledig i 2 dagar nu, för jag behöver vila min kropp. Blivit så mycket jobb denna veckan. 
 
Veckans sämsta
Min fökyldning och hosta. Jag har varit så sjuk denna veckan. 
 
Veckans tips
En film som jag såg i veckan. A Star Is Born. Den handlar om musikern Jack Maine som blir förälskad i den kämpande artisten Ally. Hon har precis gett upp drömmen om att slå igenom som sångerska, när hon upptäcks av Jack som hjälper henne in i rampljuset. Men när Allys karriär börjar ta fart så håller deras relation på att rasera samtidigt som Jack kämpar mot sina inre demoner. 
 
Veckans roligaste
 Har inte hänt något roligt denna veckan, tyvärr. 
 
 
Veckans insikt
Inget speciellt denna veckan, förutom mycket på jobbet. 
 
Veckans bästa köp 
2 produkter från The Body Shop. Deras nya pumpkin vanilla serie, luktar så gott ju. 
 
Veckans onödiga materiella vill ha
En ny dator måste jag köpa, men det får vänta. Jag har haft min sedan 2014 och den börjar känna lite långsam. 
 
 Veckans längtan
Till julen, fan vad jag längtar, det är bara 71 dagar kvar. Jag har verkligen gått och fått julfeeling och längtar så enormt efter att få dra igång jullåtar, sätta upp ljusslingor och det bästa av allt julbaka. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?