Våga vara dig själv.
Publicerat den

 
Jag var inne tidigare idag på youtube och såg att Amir Akrouti hade laddat upp en ny video. Videon handlar om att tro på sig själv och inte spendera tid med folk som vill dig dåligt. Jag känner igen mig själv där jätte mycket. I dagen samhälle så är det många tjejer och killar som inte tror på sig själva och det är så viktigt att vi gör det. Ingen är perfekt med det vi måste tänka på är att älska oss själva och inte försöka leva ett liv där du måste imponera folk. Det gör inte jag, klart att jag har dåliga dagar med jag tror fortfarande på mig själv. 
 
Varför måste vi tro på oss själva? För att ingen annan kan göra det åt oss, men jag kan erkänna att jag har haft det svårt med att tro på mig själv. För mer än ett år sedan så hade jag det så jobbigt att jag nästan tog mitt liv eftersom jag inte gillade mig själv och hur jag levde. Jag fokuserade på vad folk tyckte om mig och vad gjorde. Jag är så glad att jag älskar mig för den jag är idag och att de som inte trodde på mig fick tillbaka. Jag vill bara att ni som har det jobbigt i era liv ska veta att ni inte är ensamma. Ni kommer klara det, tro på er själva. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?