Sammanfattning: Chicago PD (Säsong 5)
Publicerat den

 
Så nu är jag äntligen klar med 5:e säsongen av Chicago PD och måste erkänna att denna kändes rikitgt lång. Och jag vill varna er som planerar att se denna serien i framtiden. Läs inte vidare om ni inte sett hela serien. Jag kan absolut tipsa om denna serien. Den har allt, drama, kärlek, poliser, action och massa grymma scener Jesse Lee Soffer. Men innan var Sophia Bush med också men hon valde att lämna serien, lite synd. 
 
I säsong 5 fokuserar Jay på att gå vidare utan Erin Eftersom hon valde att lämna Chicago och fokusera på att starta ett nytt liv i New York. Jay får en ny kollega Hailey Upton. Både Jay & Voight försöker går vidare utan Erin. Men Hank kontaktar Antonio och ber honom komma tillbaka till hans team. Men i denna säsongen så träffar Jay en tjej under tiden han var undercover på ett uppdrag. Men då träffar han Camilla och de har en kort relation. Men jag tyckte denna säsongen var lite tråkig, men jag saknar verkligen Erin. Sedan det värsta av allt denna säsongen måste vara att Alvin blev dödad för att han var där för Hank. 
 
Men jag gillar verkligen att man får se mycket av Jay och Hailey. Jag tyckte så synd om alla i distriktet när Alvin dog. Men jag saknar verkligen Erin i denna säsongen, synd att hon slutade. Men jag tyckte minst om denna säsongen och hoppas på att säsong 6 blir bättre. Redan hunnit se 5 avsnitt och gillar den mer. Nästa serie jag ska se är
Making A Murderer del 2. 

Vilka serier följer ni just nu? 
(null)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?