"I feel so powerless and I don't like this feeling."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en bra start på veckan. Min ledig beståd mycket av liggande i sängen och jag mådde sjukt dåligt hela dagen. Senaste tiden har jag mått så dåligt, känt mig värdelös, deprimerad och jag orkar inte detta mer. Jag vill vara lycklig, positiv. Hoppas detta kan ändras för jag vill vara lycklig. Men igår så hann jag se en massa filmer: Zorro (den maskerade hämden & legenden om Zorro), båda Mamma Mia filmerna och första hobbit filmen. Sedan försökte jag hitta lite motivatin på olika bloggar för att bli motiverad av att blogga. Men just nu dricker jag kaffe och tittar på det senaste avsnittet av LHHH. Idag ska jag hinna blogga lite, för jag börjar först kl 16. Men vill åka till Väla och hinna köpa något. Men ikväll ska jag träna och vi får höras mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?