Höstens 7 bästa ♡
Publicerat den

 
Jag älskar hösten som ni vet och tänkte göra ett inlägg om 7 bästa sakerna med hösten och hoppas ni gillar inlägget och om ni har saker ni gör som inte jag hinner skriva med så får ni gärna kommentera. Det är så mysigt när man är ledig, sätter igång musik, film eller en serie. Dricker någon varm dricka och nybakade bullar. Men hoppas ni gillar inlägget ↓ 
 
1. Höstmode - Stickade tröjor, fluffiga pälsjackor, kappor och halsdukar. Såhär i början av hösten när det fortfarande är relativt varmt är det perfek. Jag älskar stickade tröjor, speciellt när de är lite större och man får gosa in sig i en stor tröja med en kopp varm te och titta på filmer/serier. 
 
2. Myskvällar med filmer & serier - det bästa med hösten är ju såklart alla filmkvällar och seriekvällar man har. Denna hösten ska jag faktiskt titta på både Harry Potter filmerna & Sagan Om Ringen filmerna, vilket jag gör varje höst. 
 
3. Doftljus - Under alla mysiga seriekvällar och middagar är det ett måste med tända ljus. Jag älskar doftljus från yankee candle och de brukar alltid ha ljus som passar till hösten. 
 
4. Pastarätter - Just på hösten brukar jag äta mycket krämiga pastor. Min favorit pasta är: krämig kycklingpasta med rosmarin. Sedan gillar jag även tryffelpasta. 
 
5. Långa promenader - på hösten blir det många promenader. Jag brukar alltid nästan ta en promenad på 1 timme och det är så mysigt. Tänk er när ni kommer hem och tar en lång dusch, fixar te och sätter igång en film. Så mysigt det är! 
 
6. Resor & getwayas - Solresor under hösten är såklart underbart, men ibland kan det vara minst lika mysigt med en liten höstresa i Sverige. Åk till en annan stad, ta in på hotell, turista och shoppa. Så mysigt! 
 
7. Varma drycker  - Vi får inte glömma det bästa med hösten: nämligen varma drycker. En stor kopp rykande het latte - perfekt sätt att starta morgonen och den perfekta drycken för fikan på stan. Eller varför inte en kopp varm choklad? Det är svårt att välja vad man ska dricka. Men min absoluta favorit dryck på hösten är såklart Pumpkin Spice Latte
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?