FIRST OKTOBER 🍁
Publicerat den

 
Godmorgon mina finisar. Hoppas ni alla har haft en bra helg. DĂ„ var det mĂ„ndag, min favorit dag pĂ„ veckan eftersom jag Ă€r ledig pĂ„ mĂ„ndagar. Vilket Ă€r skönt, eftersom jag nĂ€stan jobbar 8 timmar/dagen hela veckan. 2 dagar i veckan jobbar jag 4 timmar. Just nu sitter jag pĂ„ Espresso House och dricker en vaniljlatte med sojamjölk och planerar vad jag ska göra denna veckan. Vill hinna med att höst stĂ€da mitt rum, fixa ett sett nya naglar och kanske gĂ„ till frisören och bara fixa till hĂ„ret lite tĂ€nkte bara klippa det lite. Kan ni fatta att det Ă€r 1:a oktober idag, tiden gĂ„r sĂ„ jĂ€kla fort nĂ€r man Ă€r Ă€ldre. Men denna veckan har jag inte varit sĂ„ aktiv hĂ€r pĂ„ bloggen, har knappt sovit nĂ„got. Men inatt sov jag jĂ€tte bra, somnade redan vid 21 och vaknade runt 7 idag. Planen idag Ă€r att Ă„ka upp till Ikea och köpa lite vĂ€xter till mitt rum och kanske lite ljus ocksĂ„. Och Ă€ven göra nĂ„gra inlĂ€gg till bloggen och Ă€ven planera mĂ„nadens mĂ„l för oktober mĂ„nad. Men nu ska jag dricka klart mitt kaffe och börja pĂ„ veckans planer. SĂ„ hörs vi mer senare. Puss! ♄






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?