"Autumn is the time when pie is a food group."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla mår bra och har haft en bra helg, jag jobbade hela helgen även om jag var sjuk men nu är jag ledig i två dagar och det ska bli så skönt. För jagbehöver verkligen vila ut och fokusera på min hälsa. Men jag tror jag vet varför jag blev såhär sjuk, jag var dålig redan för två veckor sedan men så smart som jag är så ville jag träna och det ska man aldrig göra. Men jag hostar jätte mycket och nyser hela tiden. Så det är inte alls roligt att vara sjuk. Men man måste ju ta hand om sig själv så idag ska jag bara vila, dricka massa kaffe/te, se på film och bara njuta av min ledighet. Men just nu dricker jag mitt kaffe med sojamjölk (det godaste) och lyssnar på ett nytt avsnitt av rättegångspodden. Älskar den podden, den är så sjukt bra och ni måste lyssna på den podden om ni gillar mord poddar. Men ska fixa lite inlägg till bloggen nu så hörs vi mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?