"This time I'm not gonna stop and this is my time."
Publicerat den

 
Hej på er mina läsare, hoppas ni alla mår bra och att ni har haft en bra helg. Jag spenderade min helg med att jobba och jag skrev in mig på viktväktarna lördags och det är så skönt att börja med VV igen. Men nu måste man bara hitta motivationen. Det gick så bra för mig förra gången och det är mycket bättre nu eftersom jag tränar också. Men imorgon är jag ledig och det ska bli jävligt skönt. Men tänkte berätta om min helg för er. 
 
Fredag: I fredags jobbade jag hela dagen och det var fullt upp på jobbet och sedan på kvällen så besökte jag nya filmstaden och skit så fint det har blivit där nu. Men jag såg Bohemian Rhapsody och tyckte den var så bra. När jag kom hem så tittade jag klart på några avsnitt av Chicago PD. Man kan säga att jag hade en intensiv fredag och det var skönt att den dagen gick fort. Jag somnade runt 01 på natten eftersom jag pratade med en kille. 
 
Lördag: I lördags så startade jag dagen med att skriva in mig på viktväktarna med min mamma och syster. Jag jobbade hela dagen och det var inte så farligt att jobba då, det var en rätt lugn dag. När jag kom hem så åt jag mat som mamma hade gjort. Sedan så tittade jag på filmen Den Of Thieves och filmen var helt ok. Sedan somnade jag runt 23. 
 
Söndag: Idag så vaknade jag runt 10 tiden. Sedan åt jag frukost och cyklade jag sedan till jobbet. Jag jobbade från 12-20 och hade inte så mycket att göra på jobbet. Så det var rätt skönt men klart jag ville ha mer att göra så hade dagen gått fortare. Men jaja, när jag kom hem så satte jag igång mer Chicago PD. Imorgon är jag ledig, då kommer jag blogga mer. Nu ska jag lägga mig, vi hörs mer imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?