"This time I need a break from you."
Publicerat den

 
Godkväll på er mina fina läsare. Hoppas ni alla mår bra och har haft en bra start på veckan, jag har haft mått bra både igår och idag. Ni vet att jag hade en dålig vecka förra veckan, men känns som att denna veckan kommer bli bättre. Men igår så tittade jag på massa jul-filmer och bara softade eftersom jag var ledig och det var jätte skönt måste jag säga. Jag behöver vara ledig ibland, men jag skrev även när planerna för bloggen i december. Jag kommer göra en slags julkalender, men inte vanlig som alla göra. Jag kommer köra mitt eget sätt, kommer mer information i veckan. Men idag jobbade jag mellan 11-20.30 och sedan var jag på gymmet och tränade i ca 45 min och det är så bra att jag äntligen är igång med träningen igen. Just nu tittar jag på filmen Drive med Ryan Gosling och dricker julmust och den är sjukt bra. En recension kommer i veckan. Men ska fortsätta titta på filmen så hörs vi mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?