THE PRINCESS SWITCH (2018)
Publicerat den

 
 
BETYG: 9/10 | GENRE: Christmas | Drama | Romanik
The Princess Switch (Vanessa Hudgens, Sam Palladio & Nick Sagar)
Kommenar: En film om julen, kärleken och vänskap. 
 
Handling: En vecka innan jul byter grevinnan Margaret plats med Stacy, en vanlig tjej från Chicago som ser precis ut som hon. Margaret blir kär i Stacys kollega, medan Stacy faller för den snygge prinsen.
 
Kommentar: Filmen börjar med att Stacy är i sin bakbutik och hennes kollega är hennes bästa vän berättar att han har en överaskning för henne och att hon ska vara med i en baknings-tävling och att de ska åka till ett annat land. Då träffar Stacy en tjej vid namnet Margaret och de ser likadana ut och de bestämmer sig för att byta liv i 2 dagar. Stacy börjar bli kär i Margarets fästman och Margaret blir kär i Stacys kollega/bästavän. Efter dessa två dagar inser de hur mycket de vill vara med varandra så de blir ihop. Detta är verkligen den perfekta julfilmen, den innehåller allt måste jag säga. Man blir så glad av filmen. 
 
Spoilers: Jag gillar verkligen denna filmen. När jag såg filmens trailer så tyckte jag inte så mycket om filmen men när jag väl såg filmen så blev jag såg glad. Älskade hela filmen, för den innehåller allt och ni måste verkligen se denna filmen. En sån perfekt julfilm om man frågar mig. Gillade Stacy och Edward tillsammans mer än Margaret och Kevin. Men jag hoppas ni ser denna filmen, en underbar julfilm. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?