Saker jag ser fram emot ♡
Publicerat den

 
Nu när vintern är här så börjar man bli lite mer deppig än vanligt. Jag gillar jag att ha små roliga saker inplanerade då och då för att vardagen inte ska kännas jobbig. Det hjälper att tänka på dom sakerna som man har att längta efter och se fram emot, små som stora. Så jag tänkte göra en sån liten lista på dom sakerna här för att påminna mig själv lite. 
 
Första advent - snart är min favorit månad här. För min del är december min favorit månad på hela året. Och första advent är ju 2:a december detta året och gissa om jag är taggad. Jag älskar julen och har redan hunnit se 5 julfilmer.
 
Fantastic Beasts - nästa helg tänkte jag gå och se ”Fantastic Beasts - The crimes of Grindelwald” på bio. Man får ju gå på bio oftare nu när Filmstaden äntligen är öppen. Jag var världens största Harry Potter nörd och läst alla böcker och sett alla filmer hundra gånger är ju hur taggad som helst. 
 
Fixa naglarna - på fredag är det löning och då tänkte jag fixa naglarna. Denna gången kommer jag köra mer naturella, kanske jultema. Det kallar jag ändå vardagslyx och speciellt när det har något med julen att göra. 
 
Baka julgodis - Detta året kommer jag baka massa julgodis. Efter mitt jobbiga år som jag har haft känner jag att jag förtjänar att göra det jag gillar mest. Jag älskar att baka och just detta året kommer det bli mycket julbakning. 
 
Titta på julfilmer - Det bästa med julen måste nog vara alla julfilmer man ser. Jag har redan sett flera stycken och just nu under tiden jag skriver detta inlägget tittar jag på en jul-film. Jag kommer bara titta på julfilmer i december och det kommer bli så mycket inlägg på bloggen under december och då komme rjag bara köra på jul-teman och kommer göra minst 2-3 inlägg om dagen. 
 
Vad ser du fram emot?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?