M O N D A Y ♡
Publicerat den

 
Godkväll på er mina finisar! Jag hoppas ni alla har haft en fin start på veckan, det har jag. Jag var ledig idag och planerade jag att åka till Malmö för att åka ifrån Helsingborg. Jag var i Malmö hela dagen och det var så skönt att inte vara i Helsingborg på min lediga dag. Jag åkte till Emporia och hann köpa lite smink, var inne på HM & Sephora och köpte med mig conceler, 2 st ögonskuggor en primer och även en puder. Och sedan tittade jag på julklappar till min familj men köpte inget. Sedan så åt jag sushi och avslutade min lediga måndag att titta på Chicago PD. Men tänkte berätta om min fredag, lördag och söndag för er nu. Men denna veckan kommer ju lite jul-inlägg och jag ska förberda mig för min julkalender som jag ska börja med på lördag. Eftersom det är första december då, skit vad tiden går fort. 
 
Fredag: I fredags jobbade jag mellan 11-20.30 och skit vad mycket jag hade att göra, det var ju såklart löning och då ska alla äta ute. Och vi hade sjukt mycket att göra. Men innan jobbet så åkte jag till min nagel tjej och fixade mina naglar. Denna gången valde jag röda naglar men glitter och lite silver också. Sedan så gick jag på bio med min syster och vi såg Venom och filmen var sjukt bra. Sedan så skulle jag till min syster och sova hos henne eftersom hon var själv hemma. En recension om filmen kommer upp under veckan på bloggen. Jag somnade efter midnatt och jag var så trött asså. 
 
Lördag: I lördags jobbade jag mellan 12-20.30. Hade en del att göra på jobbet och sedan när jag kom hem så satte jag igång en jul-lista på spotify och fixade lite här hemma. Sedan så somnade jag runt 23. 
 
Söndag: Igår så jobbade jag mellan 12-20.30 och vi hade en del att göra då också och det skulle vara så skönt att komma hem eftersom det var en intensiv helg på jobbet och när jag kom hem så somnade jag faktiskt eftersom jag var så trött. Var i sängen redan kl 21, snacka om att jag var trött. Hehe, men nu ska jag börja planera inläggen för veckan på bloggen så hörs vi mer imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?