Årets julkalender ♡
Publicerat den

Kan ni förstå att det redan är 20 november och snart jul? Jag kan inte förstå det iallfall. 

Hur som helst, det är inte långt kvar till första december och därför tänkte jag att det kunde vara passande att berätta för er att detta året kommer jag ha en adventskalender. Jag kommer köra med att lägga upp minst 2 inlägg om dagen och den kommer innehålla allt möjligt. Allt från bakning, matlagning, texter, filmer, serier och även tips. Kan inte fatta om 11 dagar är det 1:a december, tiden går för fort. Jag är så taggad på denna julen, det känns som att jag kommer ha turen med julen detta året. Julen är ju min favorit tid på året och jag älskar julen! ♡
 
Vad vill ni se i min adventskalender? 



Angelica Wåhlin

Vilken rolig idé! :D



URL: http://angelicawahlin.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?