Varför man ska dricka citronvatten.
Publicerat den

 
Jag älskar att dricka citronvatten på morgonen, man mår så mycket bättre av det + att det är väldigt nyttigt och bra på morgonen. Det är inte bara gott och fräscht – citronvatten har dessutom visat sig ha mycket goda häsloeffekter på kroppen. When life gives you lemons, make lemon water! Här kommer några bra tips varför man ska dricka det. 
 
Hur mycket citron ska jag använda för bästa resultat? För att få ut så mycket som möjligt av fördelarna med citronvatten är det viktigt att du använder hela citronen, inklusive skalet. En citron innehåller en hög mängd vitamin C som behövs för att producera kollagen i kroppen, stärka ditt immunsystem. 
 
Kallt, ljummet eller varmt vatten? Jag brukar dricka mitt citronvatten på morgonen och jag vill helst ha det varmt. Det blir bäst med varmt citronvatten på morgonen, man mår så mycket bättre och man vaknar upp. Vilket är det viktigaste. 
 
Vilken är den bästa tiden på dagen att dricka citronvatten? Vår kropp är extremt uttorkad när vi vaknar så att ta ett glas varmt citronvatten på morgonen är bland det bästa du kan göra. Du hjälper inte bara kroppen att återfå den naturliga vätsebalansen utan bidrar även till att metabolismen fungerar som den ska under dagen! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?