S U N D A Y ♡
Publicerat den

(null)
 
Godkväll på er mina fina läsare. Hoppas ni alla har haft en fin helg och njutit av vädret. Jag har inte bloggat mycket denna veckan eftersom jag har jobbat en del denna veckan men nu är jag ledig tills på tisdag och imorgon ska jag verkligen njuta av min ledighet. Men snart åker jag på semester och det ska bli så skönt att åka på semester. Jag åker till Spanien om 10 dagar och det ska bli så skönt att verkligen ha semester och vila ut. Men tänkte berätta om min helg för er. I fredags jobbade jag i 8 timmar sedan när jag kom hem så tittade jag klart på Riverdale säsong 2. Vilken bra säsog detta var, verkligen gillade säsong 2 bättre än säsong 1. Kommer skriva om säsong 2 under kvällen eller så skriver jag om den imorgon. I lördags jobbade jag 12-20 och när jag kom hem så drack jag lite vin och tittade på en film. Och somnade ganska tidigt i lördags. Idag vaknade jag runt 8 tiden, dushade, gjorde mig en kopp kaffe och åt frukost. Sedan skulle jag dra till jobbet och idag jobbade jag från 12-17:30 och köpte med mig lite sushi och åt det på stranden tillsammans med lite kaffe. Sedan åkte jag hem och skulle titta på EOTB och jag älskar verkligen denna säsongen så mycket drama. Men tänkte faktiskt sova snart. Imorgon är jag ledig och jag är så glad för det. Skriver mer imorgon. Puss! ♥



emma

fin bild



URL: http://nouw.se/islycka





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?