M O N D A Y ♡
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Då var det måndag och idag har jag varit ledig. Och jag vaknade idag lite innan 7 och skulle tvätta. Gjorde mig en kopp kaffe och satt och tittade på ett par avsnitt av Black Ink Crew. Väntade på att tvätten skulle bli färdig och när jag var färdig med tvätten så gjorde jag mig redo för att gå till stranden. Jag köpte mig en god kyckligsallad från Holy Greens och köpte även lite jordgubbar. Sedan var jag tvungen att köpa en kaffe på EH och denna gången blev det såklart en islatte med vaniljsmak på laktosfri mjölk och det är den godaste drickan på EH som finns. Älskar islatte, speciellt på sommaren. Jag var på stranden från 12.30-20.00 och runt 16 tiden kom mamma och vi solade ett par timmar sedan beställde vi varsin sallad och bara njöt av kvällen. Sedan när vi kom hem tittade vi på resor till Grekland. I slutet på maj, början på juni ska hela familjen åka iväg en vecka i Grekland. Vi har hittat ett hotell som vi är så sugna på men får se om det blir de hotellet. Så taggad på att åka iväg från Sverige, behöver verkligen det. Me nu är det lite över 23 och jag är fortfarande vaken, men tänkte dusha en snabbis och titta färdigt på en film. Vi hörs mer imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?