"I just want to be alone and just be free from you."
Publicerat den

 
Hejsan på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Då var det första maj och idag är jag ledig, fan vad skönt det är att vara ledig 2 dagar. Sist jag hade det så var i januari och en sak som är positivt med att maj äntligen är här är att vi åker på semester lite mer om en månad. Hela familjen åker och vi kommer åka till Grekland. Så taggad på att ha semester i en hel vecka, sedan så åker jag och mamma till Paris i slutet på augusti. Jag behöver verkligen ha semester och är så taggad på att vila ut, jag måste hitta tillbaka motivationen igen. Jag orkar inte med något alls nu mera och det känns bara att det blir värre och värre för varje dag. Jag orkar kappt med något mer och vill verkligen inte att det ska vara så. Min ångest blir bara värre och värre för varje natt, gråter varje natt och orkar inte med något alls. Hur länge ska det hålla på? Jag måste bara ta en dag i taget och tänka positivt. Men nu ska jag fortsätta titta på Eddie The Eagle och dricka kaffe. Skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?