"I am so ready for summer and a fresh start."
Publicerat den

 
Godkväll på er mina fina läsare. Hoppas ni alla mår bra och har haft en bra onsdag. Det har jag, jag sov hos min syster igår och då tittade vi på några filmer och hade en mysig kväll tillsammans. Ibland behöver jag och hon umgås med varandra. Men nu är det bara 3 dagar kvar tills vi åker till Spanien, asså som jag längtar. Jag behöver verkligen semester och vila ut. Jag kommer ha så mysigt där och bara sola och ha en fin semester. Dricka massa vin, umgås med min familj & äta god mat. Men jag såg i allafall 3 filmer igår. Det blev bröderna grimsby, Doctor Strange & Thor Ragnarok. De var roliga och bra, kanske blir några recensioner om filmerna i veckan. Men nu ska jag dusha och sedan ska jag måla nagarna och sova efter det. Skriver mer imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?