"Sometimes we all need a break and this time it was mine turn."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla har haft 2 bra veckor, jag har nämligen inte bloggat mycket under de senaste 2 veckorna. Jag har jobbat en del och sedan har jag inte varit så glad under mars månad. Men känner att jag vill börja blogga igen, saknar verkligen det. Men jobbar bara imorgon och på lördag och sedan är jag ledig i 2 dagar. Men denna veckan har jag jobbat med i måndags var jag ledig och åkte jag till Emporia i Malmö med en vän. Vi shoppade lite, drack kaffe och åt sushi. Hade en rätt mysig dag, sedan så hann jag dock inte till Footlocker. Ville köpa ett par nya sneakers, men hann inte se så mycket. Men gick och tittade på nätet och hittade ett par rosa Nike Air Max, de var lite dyra men värt priset. Så fina de är, får de nästa vecka tror jag. Men idag har jag bara jobbat och tittat på Deadpool och nu ska jag titta på en annan film. Skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?