"One day it will be too late, and I think that day is very close."
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar. Hoppas alla ni mår bra och har haft en bra start på helgen. Sitter i soffan och tittar på Chicago PD och målar naglarna. Jag gjorde naturliga naglar i veckan och var sugna på att måla de i en röd färg. Jag vill be om ursäkt för min dåliga uppdatering denna veckan, men har verkligen inte haft tid att blogga, för det första så jobbar jag varje dag och de flesta av dagarna har bestått av 8-timmars pass och sedan så har jag ingen motivation efter det som hände förra helgen. Jag är inte lycklig och har konstant ångest över mitt liv. Jag vet inte hur länge jag kommer fortsätta leva så här, jag mår bara sämre och sämre för varje dag som går. Sover inget om nätterna och sedan så pallar jag inte med något. Hoppas verkligen jag kan vara lycklig igen, jag pallar inte detta mer. Jag måste börja må bra snart, hoppas på att det blir så snart. Men har tittat på en massa filmer senaste veckan och tänkte skriva om filmerna på bloggen under helgen. Men nu ska jag först göra ett inlägg om HIMYM säsong 7 och skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?