"This is my time, so get away from me."
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra. Jag mår bra, är lite trött bara. Då var det äntligen fredag och idag är jag ledig. Och det är så skönt, jag har behöver vila ut. Jag har jobbat i snart 2 veckor utan att ha något ledigt alls. Men det är så skönt att vara ledig idag och vi får inte glömma att det är midsommar idag. Men tänkte berätta om min torsdag för er. Igår jobbade jag från 11-20 och sedan så åkte jag hem till min chef och tittade på matchen mellan Kroatien vs Argentina och skit så bra den matchen var asså. Att Kroatien vann med 3-0 var helt sjukt asså, det trodde jag aldrig. Det var en jävligt bra match och blev super glad att de vann tillslut. Sedan så åkte jag hem och tittade på Spy Kids (snacka om bardomsfilm) och somnade lite efter 1 och vaknade imorse runt 8 tiden och startade min dag med en kopp kaffe och titta på lite youtube klipp. Sedan så gjorde jag frukost och bara tittade på mer youtube klipp. Fick så ont i magen imorse och kunde knappt äta. Men försöker tänka positivt, men har man sån smärta så tänker man bara på det. Men har i allafall hunnit se 2 fotbollsmatcher, en mellan Brasilien vs Costa Rica & Negeria vs Island. Nu tittar jag på Serbien vs Schweiz och Serbien leder med 1-0 och hoppas de vinner. Imorgon spelar äntligen Sverige vs Tyskland. Men nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och titta på fotboll så hörs vi mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?