SUMMER GOALS.
Publicerat den

 
Jag var inne på Matildas blogg i veckan och såg detta inlägg och det gav mig en idé. Varför inte göra samma lista? 

Sommaren brukar inte vara så lång i Sverige, speciellt när det är fullt väder. Jag satte mig igår och funderade på vad är det egentligen jag vill göra i sommar. Vad är det jag vill kunna kolla tillbaka på och göra att jag minns den här sommaren som en fantastisk en? Efter en del funderande fram och tillbaka kom jag fram till 5 saker jag verkligen vill göra, bland allt annat underbart såklart, och är har ni dom:
 
 1. Jag vill läsa fler böcker - jag har alltid gillat böcker men senaste tiden har jag verkligen pallat att läsa utan jag har lyssnat på fler böcker. 
 
2. Börja träna - jag måste verkligen få tillbaka min motivation till träningen, jag har inte tränat på nästan 3 månader och känner att det är dags att träna. 
 
3. Äta massor med jordgubbar med grädde - denna sommaren ska jag äta massor med jordgubbar och grädde eftersom jag äter det så sällan och känner att det jag får göra det denna sommaren. 
 
4. Jag ska absolut inte må dåligt - denna sommaren måste jag sluta vara deprimerad. Jag känner att jag mår sämre och sämre varje dag. Jag orkar verkligen känna såhär mer. Jag måste börja tänka lyckligt. 
 
5. Blogga mer - jag har blivit så dålig på att blogga under våren. Men börjar få tillbaka min motivation till att blogga. Så kanske börja med 2-3 inlägg per dag. Vi får se! 

(null)

Vad är era summer goals?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?