TOPP 3 MÅL I JUNI
Publicerat den

Hej på er mina finisar, då var det en ny månad vilket betyder nya mål. Nu är det juni och hoppas denna månaden blir bättre än förra månaden. Sommaren är här och hoppas på att det fina vädret kommer tillbaka. 
 
Som sagt 3 mål, men först en recap på förra månadens:
 
1. Börja träna - Vi alla tappar motivationen ibland. Jag har ite tränat på flera veckor och jag känner att det är dags att börja träna. Jag mår så mycket bättre när jag tränar. Mitt mål denna månaden är att träna minst 4 pass i veckan. 
 
2. Börja gå ner i vikt igen - Jag har gått upp lite i vikt, inte tänkt på maten jag äter och bara mått dåligt. Jag mådde så mycket bättre när jag tänkte på min vikt. Jag vill gå ner till 67 kg, vilket min målvikt är. Nu väger jag 90 kg och vill väga 75 kg när jag åker till Paris. 
 
3. Planera mina vecka - Jag mår så mycket bättre när jag planerar mina veckor och veta exakt vad jag ska göra om dagarna. Jag jobbar en massa så jag behöver planera mina dagar och det blir så mycket bättre om dagarna tycker jag. Maj kommer bli en underbar månad.
 
 
TOPP 3 MÅL I JUNI
1. Jag ska sitta på uteservering och ta ett glas rosé - nu när sommaren äntligen är här så kan man ju sitta på fler uteserveringar. 

2. Dricka en massa smoothies - jag brukade dricka smoothies innan och mådde så mycket bättre och måste börja dricka smoothies. 

3. Läsa/Lyssna på mer böcker - jag älskar att läsa böcker men har inte haft så mycket tid senaste tiden.  Jag måste läsa mer böcker. Mitt mål för juni är att läsa eller lyssna på fler böcker, helst över 5-6 böcker denna månaden. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?