En sommarlista ♥
Publicerat den

 
Godkväll och hoppas ni såg matchen, lite synd att Tyskland vann. Höll verkligen på Sverige, tänkte nu sätta igång Reign men innan det tänkte jag dela med mig utav en sommarlista, som jag hittade hos Matilda.
 
3 saker du vill göra i sommar?
- Åka en dag till Göteborg och vara där en hel dag och bara ha en mysig dag med min mamma.  
- Äta massa goda glassar.
- Gå på minst 1 dejt med en kille. 
 
3 saker du INTE vill göra i sommar?
- Vara deprimerad. 
- Bränna mig, vilket jag redan har gjort, gjorde det när jag var i Spanien. Har redan gått över vilket är skönt. 
- Jag vill inte träffa en viss person, som har snackat så mycket skit om mig. 
 
Stranden eller poolen?
Den var lite svår med jag väljer poolen mer tror jag. Jag gillar innte när det är mycket folk på stranden, därför tar jag poolen och det gjorde jag när jag var i Spanien. Gillar inte när det är mycket folk. Får panik av det. 
 
Sommarregn, ja eller nej?
Hata mig inte men jag älskar sommarregn. Jag älskar när det regnar och att man har med öppet fönster och läsa en bok hela dagen. Eller bara titta på massa serier till en kopp kaffe. 
 
 
Vad grillar du helst?
 Jag kommer från en familj som älskar kött och när vi grillar brukar vi grilla allt möjligt och då menar jag allt. 
 
Bästa sommarplagget?
För mig är gäller det leggings och t-shirts med tryck. 
 
Favoritdoft på sommaren? 
Doften av sommarregn, färska jordgubbar, grillning, nyklippt gräs. 
 
Sist men inte minst, hur firade du midsommar i år?
Jag var ledig på midsommar och det var jätte skönt. Min första lediga dag på 2 veckor och jag hade sjukt ont i magen. Så gjorde inte så mycket än att jag tittade på massa filmer, fotboll och serier. Bara njöt av min lediga dag och det var verkligen jätte skönt. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?