"We can stand here and fight or we can just stand together."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Jag hoppas ni alla mår bra och har haft en bra helg, jag har haft en fin helg. Jag var ledig i lördags och då var jag i Malmö och bara promenerade, åt sushi och köpte lite saker på Rituals. Sedan när jag kom hem tittade jag på fotbolls-matchen mellan England & Belgien. Sedan så fixade jag mitt rum lite och bara njöt av kvällen. I söndags jobbade jag mellan 12-16 och sedan skulle jag titta på VM finalen och skit så nära det var att Kroatien vann, utan Frankrikes straff och frispark hade Kroatien vunnit men de vann silver och det är så stort i Kroatien eftersom de aldrig har kommit så långt innan. Men sedan på kvällen så umgicks jag lite med min chefs dotter och vi snackade och åt på donken. Sedan när jag kom hem så tittade jag på Love & Hip Hop: Hollywood. Blivit helt besatt av den serien och redan sett 3 säsonger och somnade lite efter 23. Idag jobbade ffrån 12-20 och sedan gick jag ner till stranden och promenerade och köpte med mig sushi från Sugoi. När jag kom hem så fortsatte jag titta på Love & Hip Hop: Hollywood. Nu ska jag lägga mig så hörs vi imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?