TOPP 3 MÅL I JULI
Publicerat den

Då var det äntligen dags för en ny månad och skit vad skönt det är med en ny månad och nya mål. Juni månad för mig var inte den bästa men jag hoppas verkligen Juli blir bättre och att det händer mer. Nu ska vi börja tänka på målen och se till att det ska bli bättre med denna månaden. 
 
Men som vanligt kommer jag utan tvekan sätta 3 mål, men först en liten recap på hur det gick förra månaden:
1. Jag ska sitta på uteservering och ta ett glas rosé - nu när sommaren äntligen är här så kan man ju sitta på fler uteserveringar. 
 
2. Dricka en massa smoothies - jag brukade dricka smoothies innan och mådde så mycket bättre och måste börja dricka smoothies. 
 
3. Läsa/Lyssna på mer böcker - jag älskar att läsa böcker men har inte haft så mycket tid senaste tiden.  Jag måste läsa mer böcker. Mitt mål för juni är att läsa eller lyssna på fler böcker, helst över 5-6 böcker denna månaden. 
 
 
TOPP 3 MÅL I JULI
1. Börja träna - denna månaden ska jag verkligen börja träna och se till att jag får motivationen tillbaka. 
 
2. Försöka vara lycklig - den senaste tiden har jag varit olycklig och mått väldigt dåligt och haft mycket ångest och ska se till att ändra på detta. 
 
3. Njuta av sommaren - Jag har inte haft så mycket ledigt men ska försöka njuta av sommaren och umgås med folk. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?