S U N D A Y ♡
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas allt är bra med er och att ni alla har haft en bra vecka. Fötlåt för min dåliga uppdatering denna veckan men har verkligen inte pallat att blogga, har mått väldigt dåligt. Men i veckan har jag bara jobbat och försökt vara positiv. Men en väldigt bra sak har hänt denna veckan, nämligen att jag har bokat en resa till Bosnien. Jag åker mellan 24/8-5/9 och det ska bli så mysigt. Ska besöka min pappa och det kommer bli väldigt bra tror jag. Sedan kommer jag vara i Mostar på min födelsedag och det ska bli så skönt. Men nu tittar på Love & Hip Hop: New York, eftersom jag är färdig med Love & Hip Hop Hollywood. Jag har blivit besatt av serien och längtar tills måndag då Love & Hip Hop: Hollywood säsong 5 börjar. Men nu ska jag äta glass och tittar på LHHH och vi hörs mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?