“Never love anyone who treats you like you're ordinary.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla mår bra och har haft en fin helg. Nu är det en ny vecka och idag jobbade jag bara i 5 timmar och är ledig resten av kvällen. Så det ska bli jävligt skönt att bara vila. Det behöver jag verkligen. Jag har jobbat väldigt mycket de senaste veckorna. Men tänkte berätta om min helg för er. Jag jobbade hela lördag & söndag och hann även titta på fotboll under tiden jag jobbade och hann se matcherna mellan Frankrike vs Argentina & Uruguay vs Portugal på lördan och igår såg jag matcherna mellan Spanien vs Ryssland och Danmark vs Kroatien. Gårdagens matcher var ju så dramatiska och jag är så glad att Kroatien gick vidare. Riktigt lycklig blev jag och nu får man bara hoppas på att de går vidare till finalen. Vi får ju se hur Svenskarna spelar imorgon. Men nu tittar jag på matchen mellan Brasilien vs Mexiko och ska fortsätta titta så vi hörs mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?