"It's a new week again and hope this week is better."
Publicerat den

 
Godkväll på er mina fina läsare. Hoppas ni alla mår bra och har haft en trevlig helg. Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på en podcast, nämligen en mörk historia. Jag tänker också på min hälsla, vilket inte har varit så bra. Jag mår dåligt, har ångest och har inte haft något alls motivation senaste månaderna. Jag känner att jag måste göra något åt detta och jag vill verkligen må bra. Men det jag känner att jag måste göra är att uppskatta min tid och allt jag är med om. Men jag åker till pappa om mindre än 4 veckor så då ska jag se till att jag ska vila ut och uppskatta min ledighet. Hitta på saker, fota och bara njuta. Men jag skriver mer imorgon när jag är lite piggare. Vi hörs imorgon. Puss!









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?